Cliëntervaringen:

“Hele fijne ervaring gehad met duidelijke uitleg en fijne behandelmethodes. Er word naar je geluisterd en besproken wat jij fijn vind. Elke keer wordt er gekeken naar vooruitgang en nieuwe onderdelen.”

“Rianne is een prettig persoon. Ik voelde mij veilig en gehoord. De EMDR-therapie heeft mij heel goed geholpen.”

Op Zorgkaart Nederland vindt u onafhankelijke waarderingen over de behandelingen in mijn praktijk.

Zorgkaart Nederland

Evaluaties na behandeling:

  • Tijdens de intake en het eindgesprek wordt een klachtenlijst (SQ48) afgenomen om het effect van de behandeling te meten.
  • Voor klanttevredenheid wordt gebruik gemaakt van de CQi. Er is in juni 2021 gestart met het inzetten van deze vragenlijst. Tot nu toe gaven cliënten de behandeling gemiddeld een 8.9. De volgende schaalscores werden gemiddeld gegeven:
        • Bejegening: 4,9 (max 5): Cliënten zijn heel tevreden over het contact, voelen zich serieus genomen en vinden dat dingen op een begrijpelijke manier worden uitgelegd.
        • Informatie behandeling: 4,8 (max 5): Cliënten zijn tevreden over de mate waarin men geïnformeerd is over behandelingsmogelijkheden en te verwachten resultaten.
        • Samen beslissen: 4,9 (max 5): Cliënten zijn tevreden over de mate van samenwerking met de psycholoog en het meebeslissen over de behandeling.
        • Uitvoering behandeling: 4,6 (max 5): Cliënten geven aan dat de behandeling de juiste voor hun klachten is geweest en ze zijn over het algemeen tevreden over het resultaat.Mogelijke verbetering: Door nog meer uitleg te geven over de verschillende therapiemogelijkheden en de te verwachten resultaten op basis van wetenschappelijk onderzoek, krijgen cliënten waarschijnlijk meer inzicht in de vraag of hun behandeling en het resultaat passend zijn.